A-Z ELEKTRO leden/únor 2014
75 A-Z ELEKTRO EKONOMICKÝ SOFTWARE Premier System, a.s. Saturnova 1/1197 104 00 Praha-Uhříněves Tel.: 251 614 747 Fax: 245 005 578 E-mail: info@premier.cz Obr.: Příklad pro vyhledávání účtu – takto lze ušetřit až 5 kliknutí při vstupu do hlavní knihy vybraného účtu. Novinka pro rok 2014 – nová verze PREMIER system X5 Podnikový software prošel řadou inovací, z nichž na první pohled upoutá funkce takzvaného navigačního řádku. Jedná se o inteligentní funkci pro centrální vyhledávání s dvouúrovňovým našeptávačem. Dle dostupných testů společnosti zrychlí až 4násobně práci oproti předchozí verzi. Kromě této funkcionality nabízí systém více než sto novinek a vylepšení. „Nový PREMIER je dalším významným krokem v naší více než patnáctileté snaze přinášet stále přehlednější podnikový ekonomický software s pří- jemnějším, intuitivnějším a více ergonomickým ovládáním. V systému jsme vylepšili a přidali více než sto funkcí,“ prozradil Boleslav Buzek, zaklada- tel PREMIER system a dále upřesňuje: „Navigační řádek je inteligentní funkce pro centrální vyhledá- vání s dvouúrovňovým našeptávačem. Uživatelé se s ním setkají napříč všemi částmi a moduly systému a jeho databázemi. Jedná se o užiteč- ného pomocníka, který zrychlí práci se systémem až čtyřikrát,“ netají se Boleslav Buzek. Například pokud chce uživatel vstoupit do hlavní knihy a zde vyhledat konkrétní účet a zob- razit jeho pohyby, uspoří pomocí navigačního řádku 4 kliknutí. Navigační řádek funguje na bázi spojení rychlého vyhledávacího nástroje s inteligentním našeptávačem. Ať už člověk hledá konkrétní oblast systému, dokladovou řadu (odběratelé, dodavatelé, apod.), modul, položku v číselníku, nebo údaje o obchodním partnerovi, stačí do vyhledávacího řádku napsat prvních pár písmen hledaného výrazu nebo kód, který k němu máte přiřazen. Systém okamžitě v pop-up okně nabídne možnosti, které hledanému zadání vyhovují. Sekundární našeptávač Unikátní výhodou, kterou „Navigační řádek“ sys- tému PREMIER X5 poskytuje, je jeho dvojúrovňové kontextové členění. Po vyhledání dané položky se vám po najetí kurzorem myši v druhém okně rovnou zobrazí nejčastěji využívané doplňující možnosti. Stále po ruce Okno navigačního řádku může uživatel zapínat a vypínat pomocí klávesové zkratky Ctrl + F2 nebo z lišty nástrojů pod volbou „Pomůcky“. Po updatu na verzi PREMIER system X5 je funkce standardně zapnuta. Navigační řádek zůstává vždy nahoře nad ostatními okny tak, aby byl stále k dispozici. Praktický příklad Jak významně spoří nový navigační řádek čas, si můžeme popsat na následujícím příkladu. Chcete získat přehled nedávných účetních dokladů, které se váží k modelovému odběrateli, společnosti Techplan s.r.o. Do vyhledávacího okna navigačního řádku stačí přímo z úvodní obrazovky napsat počáteční písmena názvu společnosti, tedy „tech“. Našeptávač následně nabídne všechny položky, které spojení „tech“ v systému obsahují. Po najetí kurzorem myši na požadovaného obchodního partnera Techplan se v novém okně zobrazí další možnosti. Mezi nimi například přehledová karta společnosti Techplan, konkrétní nedávno vystavené faktury a také požadovaná možnost zobrazení přehledu posled- ních dokladů. Vše trvá méně než tři sekundy. Stejná operace by bez využití Navigačního řádku obnášela navigaci ze základní obrazovky přes kartu odběratelé – adresář partnerů – vyhledání společnosti Techplan – a až následné zobrazení vyžadovaných dokladů. Výhody navigačního řádku — Rychlejší přístup k modulům, dokladovým řadám, číselníkům a datům konkrétních partnerů. — Rychlé vyhledávání požadovaných položek. — Hledá dle jakéhokoliv výrazu – dokladová zkratka, text dokladové řady, číslo či název účtu, název číselníku, partnera atd. — Hledá ve všech databázích a modulech pro- gramu. — Dostupný ve kterémkoliv místě programu (kláve- sová zkratka CTRL +F2). Další inovované funkce nové verze systému PREMIER X5: — Navigační řádek a inteligentní vyhledávání pro podstatné zrychlení práce. — „Nalepovací“ poznámky pro přehledné úkolo- vání s termínovou výstrahou. — Propojení s IP telefony. — Modernizace přehledů controllingu, pohledávek a závazků. — Rychlý start s možností automatického výpočtu nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění. — Nástroje pro přehlednější práci v týmu a pro- cesní řízení. — Možnost exportu dokumentů do jednoho sou- boru s více jednotlivými listy (např. pro rozvahu, aktiva-pasiva, výkaz zisků a ztrát apod.). — Dalších více než 100 novinek a vylepšení. Více informací naleznete na www.premier.cz nebo na níže uvedených kontaktech po jednom nebo dvou kliknutích myší,“ přibli- žuje filozofii vývoje Boleslav Buzek, zakladatel a jednatel PREMIER SYSTEM, a.s. Každodenní komunikace se zákazníkem Většina změn a nových funkcí systému od drobných po ty zásadní vzniká na základě zkušeností klientů. „Ačkoliv se specializujeme na vývoj software, nežijeme uzavřeni ve světě jedniček a nul. Naši zaměstnanci na všech postech aktivně komunikují s klientem a znají jeho potřeby vyplývající z každodenní práce se systémem. Tento přístup se nám vyplácí. Vět- šina oceňovaných funkcí a vlastností systému PREMIER vznikla právě na základě uživatelské odezvy,“ říká Boleslav Buzek. Programátoři a konzultanti společnosti mají rovněž dobré znalosti odvětví, ve kterých klienti působí. To se projevuje nejvíce v komunikaci se zástupci účetních firem. Pokud přímo programátor mluví „stejnou řečí“ jako zaměstnanci firmy, zná jejich každodenní agendu a orientuje se v pro- blematice, značně se zrychlí proces zavádění změn v systému a technická podpora. Univerzálnost Mezi klienty PREMIER system lze nalézt jak drobné živnostníky, tak velké firmy s celore- publikovou působností. Rovněž oborová paleta klientů je pestrá. Nalezneme zde účetní firmy, společnosti působící ve stavebnictví, energe- tice, dopravě, zemědělství nebo těžkém prů- myslu. Přispívá k tomu unikátní modulárnost systému PREMIER a specializovaná branžová řešení. Vybrané moduly PREMIER systém: — Účetnictví, Ekonomika, Homebanking, — Partneři, Fakturace, CRM, — Work-flow, — Zakázky, Servis, Projekty, — Evidence majetku, Doprava, — Dáňová evidence, — Zemědělství, Zvířata, — Výroba, Řízení a plánování, — Sklad, Nákup, Prodej, E-shop, EDI, — Mzdy, Personalistika, Zdroje — a další. PREMIER systém si klade za cíl nabídnout adekvátní řešení pro ekonomický informační software jakékoliv firmě. I zde se projevují výhody aktivní spolupráce s klientem a evoluce systému. „Mnoho modulů či unikátních služeb vzniká nejprve na míru pro klienta, který má speciální přání či působí ve specifické oblasti podnikání. Následně je dokážeme implementovat přímo do systému a jsou dostupné i pro ostatní zájemce z řad zákaz- níků,“ doplňuje Buzek.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk3NzY=