A-Z ELEKTRO květen / červen 2013

75 A-Z ELEKTRO TELEKOMUNIKACE I nvestice do standardizace řízení dle mezinárodních norem ISO již dříve Dial Tele- comu pomohly ke konkrét- ním úspěchům. Společnost loni zvítězila v tendru na dodávku telekomunikačních služeb pro Ministerstvo financí České republiky. Nově Dial Telecom dodává datové a hlasové služby například Ministerstvu zahranič- ních věcí České republiky nebo Státní rostlinolékařské správě. Mezinárodní certifikáty kvality jsou v boji o zakázky státní a veřejné správy na rozdíl od volného trhu nezbytné: „Zatímco Dial Telecom obhájil certifikáty kvality Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, se může již třetím rokem prokazovat mezinárodními osvědčeními kvality. Certifikáty o plnění norem ISO 9001:2009, 14001:2005 a 27001:2006 společnost obhájila v těchto dnech. Získaná osvědčení se zaměřením na management jakosti, environmentální management a řízení zabezpečení dat představují důležitý faktor zejména v boji o významné telekomunikační zakázky ve státní a veřejné správě. Dial Telecom, a.s. Křižíkova 36a/237 186 00 Praha 8 – Karlín TEL.: +420 226 204 111 FAX.: +420 226 204 197 E-mail: info@dialtelecom.cz www.dialtelecom.cz v běžném byznysu naší firmě stačí k úspěchu dobrá pověst u obchodních partnerů, kvalitní služby a nízká cena, stát vyžaduje dodatečné garance od nezávis- lých organizací. To je také hlavní důvod, proč certifikaci podstupu- jeme,“ potvrzuje Tomáš Strašák, obchodní ředitel a předseda představenstva společnosti Dial Telecom. Ve strategii rozvoje podnikání Dial Telecomu hraje dodávání telekomunikačních služeb pro státní a veřejnou správu důležitou roli a dle slov Tomáše Strašáka se společnost hodlá účastnit všech nadcházejících významných telekomunikačních tendrů: „Se zájmem sledujeme, jak MVČR vyřeší situaci kolem konceptu centralizovaných dodávek hlaso- vých a datových služeb KIVS. Ať už si však státní orgány budou své dodavatele vybírat svépomocí nebo organizovaně, budeme o úspěch v těchto tendrech nadále usilovat. Máme na co navazovat.“ NORMY ISO 9001:2009, ISO 14001:2005 A ISO 27001:2006 Certifikace systému mana- gementu kvality podle ISO 9001:2009 vytváří v organizaci předpoklady pro trvalé poskyto- vání výrobku nebo služby, který splňují požadavky zákazníka a příslušných předpisů, zvyšování spokojenosti zákazníka, neustálé zlepšování všech firemních čin- ností a zvýšení konkurenceschop- nosti firmy. Norma ISO 14001:2005 určuje kvalitu environmentál- ního managementu společnosti. Ta musí vytvářet, dokumentovat, uplatňovat a udržovat systém environmentálního manage- mentu a neustále zlepšovat jeho efektivitu. Monitoruje a měří klíčové znaky provozu a činností s možným dopadem na životní prostředí. Certifikace ISO 27001:2006 prokazuje, že společnost má ty nejlepší postupy při řízení infor- mační bezpečnosti. Potvrzuje, že společnost přijala nezbytná opat- ření k ochraně citlivých informací před neoprávněným přístupem i změnami. Norma obsahuje pro- cesy definující přístup k vytváření, implementaci, provozu, monito- rování, přezkoumání, udržování a zlepšování systému řízení infor- mační bezpečnosti v organizaci.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk3NzY=